Muzyka wspˇ│czesna
Relacje
Opera
Historia
P│yty
Archiwum Artyku│y Ksią┐ki P│yty Autorzy Koncerty Prenumerata Reklamy i Og│oszenia Forum Kontakt
Muzyka wspˇ│czesnaMuzyka wspˇ│czesna          

Jesteśmy kombinacją wszystkich awatar├│w

MONIKA PASIECZNIK

Akustyczne vs. koncepcyjne

MONIKA PASIECZNIK

Cage, konceptualizm i trzydziestolatki

MONIKA PASIECZNIK

Rastrowanie mowy

MONIKA PASIECZNIK

Nowe dźwięki za żelazną kurtyną

MONIKA PASIECZNIK

...razem(15)

RelacjeRelacje          

Anioły i demony

MONIKA PASIECZNIK

Schubert historycznie

MONIKA PASIECZNIK

Zarośnięta ścieżka

MONIKA PASIECZNIK

Coś więcej niż koncert

MONIKA PASIECZNIK

Wsp├│lnota mikrointerwał├│w

MONIKA PASIECZNIK

...razem(26)

OperaOpera          

Jak hobo przywędrował do Europy

MONIKA PASIECZNIK

Dramaturgia muzyczna

MONIKA PASIECZNIK

Medytacja nad popkulturą

MONIKA PASIECZNIK

Ogień, kt├│ry ziębi

MONIKA PASIECZNIK

Według Coetzeego

MONIKA PASIECZNIK

...razem(14)

HistoriaHistoria          
PlytyP│yty          

Sceniczna antropologia - wywiad z Manosem Tsangarisem

MONIKA PASIECZNIK

Wymyka się i intryguje

MONIKA PASIECZNIK

Jak starzeje się sonoryzm?

MONIKA PASIECZNIK

spielBar

MONIKA PASIECZNIK

Ładne dźwięki

MONIKA PASIECZNIK

...razem(11)

Ksi╣┐kiKsiążki          

Oswojone zwierzę awangardy?

MONIKA PASIECZNIK

...razem(1)

ROK LVII • NR 20 • PAŻDZIERNIK 2013 • 

Mysz w Ruchu


ROK LVII • NR 20 • PAŻDZIERNIK 2013 • 


2013r - Terminarz nadsy│ania materia│ˇw


Biblioteka narodowa
Oficjalna witryna banku PKO BP

© 2006-2009 Biblioteka Narodowa