Muzyka wspů≥czesna
Relacje
Opera
Historia
P≥yty
Archiwum Artyku≥y KsiąŅki P≥yty Autorzy Koncerty Prenumerata Reklamy i Og≥oszenia Forum Kontakt
Recenzje Recenzje                  razem ( 154 )

Wszystkie | A | B | C | | D | E | F | G | H | I | J | K | L | £ | M | N | O | P | Q | R | S | | T | U | V | W | X | Y | Z | Į | ¨ |

Śpiewak, pedagog, społecznik

WACŁAW PANEK

Kiedy ucichły armaty, zagrała muzyka

KRZYSZTOF BILICA

Uchwycić Czarnego Anioła

KRZYSZTOF KWIATKOWSKI

Mozaikowy portret muzyki

ANNA WOŹNIAKOWSKA

Henryk Wieniawski a krytyka muzyczna

MAGDALENA DZIADEK

O muzyce w Lęborku

MAŁGORZATA KOMOROWSKA

O Lutosławskim przewodnikowo

BEATA BOLESŁAWSKA-LEWANDOWSKA

Uchwycić piękno harmoniki Chopina

BARBARA STENCEL

Sztuka i jej obowiązki

MARCIN KRAJEWSKI

Zapiski jurodiwego

KRZYSZTOF BILICA

H√§ndel ¬- niewolnik sławy

MAGDALENA OLIFERKO

Mistrz z Lubeki

KRZYSZTOF BILICA

Beethoven w oczach wsp√≥łczesnych

KRZYSZTOF BILICA

Tłumaczenia muzyki

KRZYSZTOF BILICA

Poza ideologią styl√≥w

KRZYSZTOF KWIATKOWSKI

Martha

KRZYSZTOF BILICA

Trzy razy Paderewski

J√ďZEF KAŃSKI

Gould, Edquist i CD 318

ALINA MĄDRY

W cieniu carów

MAŁGORZATA KOMOROWSKA

Muzyka, magia, rytuał. Świadomość nowoczesna jako świadomość mityczna

MARCIN TRZĘSIOK

Muzyka na klepki i symbole

KRZYSZTOF KWIATKOWSKI

Dyktanda bez stresu

BARBARA STENCEL

Odczytywanie Chopina

KRZYSZTOF BILICA

Dwa oblicza Chopina

MAGDALENA OLIFERKO

Coltrane na skrzypcach

MARTA JANUSZKIEWICZ

Dzieje 'muzyki ludożerc√≥w' w Polsce

KATARZYNA RYZEL

Dwadzieścia sześć dni z życia Bałakiriewa

ELŻBIETA SZCZEPAŃSKA-LANGE

Muzyczne oko Juliusza Multarzyńskiego

WACŁAW PANEK

W cieniu Chopina

WOJCIECH BOŃKOWSKI

Muzyka polskich Ormian

MAŁGORZATA CHMIELEWSKA




Poprzednie | Następne

ROK LVII • NR 20 • PAŻDZIERNIK 2013 • 

Mysz w Ruchu


ROK LVII • NR 20 • PAŻDZIERNIK 2013 • 


2013r - Terminarz nadsy≥ania materia≥ůw


Biblioteka narodowa
Oficjalna witryna banku PKO BP

© 2006-2009 Biblioteka Narodowa