Muzyka wspů≥czesna
Relacje
Opera
Historia
P≥yty
Archiwum Artyku≥y KsiąŅki P≥yty Autorzy Koncerty Prenumerata Reklamy i Og≥oszenia Forum Kontakt
Książki recenzowane Książki recenzowane                  razem ( 162 )

Wszystkie | A | B | C | | D | E | F | G | H | I | J | K | L | £ | M | N | O | P | Q | R | S | | T | U | V | W | X | Y | Z | Į | ¨ |

Ryszard Daniel Golianek Przewodnik po muzyce Mahlera    Niezbędnik mahlerowski

Wczoraj i dziś Towarzystwa Muzycznego w Przemyślu. 150 lat działalności ¬- 1862¬-2012    Muzyka w Przemyślu

Jan Ekier Wstęp do Wydania Narodowego (WN), Wydanie Narodowe Dzieł Fryderyka Chopina.     Spłacony dług

Bohdan Pociej Polskość Chopina    Sercem Polak

Marek SołtysikRoman Maciejewski. Dwa życia jednego artysty,     Powinny być owoce nakazane!

Elżbieta Markowska Lutosławski 1913¬-2013.     Portret i portrety

Jan Bokszczanin Gł√≥wne tendencje w rozwoju rosyjskiej i radzieckiej muzyki organowej    Organy w Rosji

Maciej Babnis Kultura organowa Galicji ze szczeg√≥lnym uwzględnieniem działalności organmistrza lwowskiego Jana Śliwińskiego    Organmistrzowie w Galicji

Ireneusz Wyrwa Problematyka wykonawcza utwor√≥w organowych Feliksa Nowowiejskiego w świetle pogląd√≥w estetycznych kompozytora    Feliks Nowowiejski w nowej odsłonie

Piotr Mysłakowski Warszawa Chopin√≥w    Więcej niż pamięć

Grzegorz Wiśniewski 25 lat orkiestry Sinfonia Varsovia 1984-2009    Trzecia w Warszawie, jedyna w Polsce

Christoph Wolff Johann Sebastian Bach - muzyk i uczony, tłum. Barbara Świderska; Jakub Sito August mocny, August III i ich ministrowie - promotorami architektury i sztuki w osiemnastowiecznej Warszawie    Wszystko o Bachu

Stanisław Dąbek Tw√≥rczość litanijna Stanisława Moniuszki i jej konteksty    M√≥dl się za nami...

Charles M. Joseph Strawiński. Geniusz muzyki i mistrz wizerunku.     Strawiński na opak wywr√≥cony

Piotr Witt Przedpiekle sławy. Rzecz o Chopinie    Na szali przypadku?

Janusz Ekiert Zwiedzajcie Europę p√≥ki jeszcze istnieje. Pożegnanie złotego wieku festiwali muzycznych    Nie urodziłem się za p√≥źno

Monika Pasiecznik Rytuał superformuły. Stockhausen. Licht    Mehr Licht! #2

Agnieszka Draus Cykl sceniczny Licht Karlheinza Stockhausena    Mehr Licht! #1

Zygmunt Mycielski ¬ĄZawstydzające, pisać o sobie¬Ē    'Zawstydzające, pisać o sobie'

Maria Ewa Sołtys Tw√≥rczość Mieczysława i Adama Sołtys√≥w w kontekście muzyki polskiej i europejskiej    Zawsze wierni

Jacek Delong My, saksofon,    Sax czy Saks? Czyli 'My, saksofon'

Michał Bristiger, Myśl muzyczna. Studia wybrane II    'Chwila muzycznie szczęśliwa' Michał Bristiger o muzyce i krytyce

Spotkania z Eugeniuszem Knapikiem    W konfesjonale Krzysztofa Droby (2) Wsłuchiwać się!

Odczytywanie na nowo. Rozmowy z Mieczysławem Tomaszewskim     W konfesjonale Krzysztofa Droby (1) Tak żyć!

Zofia Owińska Lutosławski o sobie    Lutosławski autentyczny

Marek Strasz Grać pierwszy fortepian. Rozmowy z Adamem Makowiczem    Być jak Makowicz

Maciej Jabłoński Między ćwiartowaniem a tłumaczeniem sn√≥w. Eseje i ułamki z krytyki muzycznej    Krytyka muzyczna według Macieja Jabłońskiego

Anna Kierska Nauczanie gry na fortepianie - powołanie, umiejętność, wiedza    'Celowość poczynań i umiejętność oszczędzania czasu'

Ewa Warta-Śmietana, Jacek Chodorowski, Fryderyk Warta Bronisław Romaniszyn    Śpiewak, pedagog, społecznik

Wojciech Tomaszewski Kronika życia muzycznego w Warszawie w latach 1831¬-1835    Kiedy ucichły armaty, zagrała muzyka




Następne

ROK LVII • NR 20 • PAŻDZIERNIK 2013 • 

Mysz w Ruchu


ROK LVII • NR 20 • PAŻDZIERNIK 2013 • 


2013r - Terminarz nadsy≥ania materia≥ůw


Biblioteka narodowa
Oficjalna witryna banku PKO BP

© 2006-2009 Biblioteka Narodowa