Muzyka wspů≥czesna
Relacje
Opera
Historia
P≥yty
Archiwum Artyku≥y KsiąŅki P≥yty Autorzy Koncerty Prenumerata Reklamy i Og≥oszenia Forum Kontakt
Muzyka wspů≥czesna Muzyka wspů≥czesna             MONIKA PASIECZNIK     razem ( 15 )

Wszystkie | A | B | C | | D | E | F | G | H | I | J | K | L | £ | M | N | O | P | Q | R | S | | T | U | V | W | X | Y | Z | Į | ¨ |

Jesteśmy kombinacją wszystkich awatar√≥w

Akustyczne vs. koncepcyjne

Cage, konceptualizm i trzydziestolatki

Rastrowanie mowy

Nowe dźwięki za żelazną kurtyną

Ciekawa, opiniotw√≥rcza, nieprestiżowa

Rozmowa z Peterem Eötvösem

Wyjść od szumu i wyodrębnić jego kształty

Wsp√≥łczesna opera może odnieść sukces

Stopnie światła

O 'Warszawskiej Jesieni' (część II) Nowa filozofia starej muzyki

O 'Warszawskiej Jesieni' (część I) Obłęd Lalki

Między r√≥żnymi scenami

Dziewczynka, kt√≥ra biega po łąkach i lasach. Rozmowa z Olgą Neuwirth

Na styku tradycji i nowatorstwa

ROK LVII • NR 20 • PAŻDZIERNIK 2013 • 

Mysz w Ruchu


ROK LVII • NR 20 • PAŻDZIERNIK 2013 • 


2013r - Terminarz nadsy≥ania materia≥ůw


Biblioteka narodowa
Oficjalna witryna banku PKO BP

© 2006-2009 Biblioteka Narodowa